Saglik sorunlarimdan eve kapandim, napmaliyim?

Saglik sorunlarimdan evden cikamiyorum. Daha 22 yasindayim 😢. Universitede bir kac dersten devamsizliktan kaldim. Duz tabanim ve crp yuksek cikmis antibiyotik verdi, ilac iyi geldi bitirdim ama hala kemik ve kas agrilarim var. Okula bile gidemiyorum okulum 2 saat uzaklakta toplam 4. Gezmeye markete bile gidemiyorum, ayaklarim agriyor. Yasitlarim civil civil benim canım sıkiliyor. Cok yorgunum hayata cok.

Saglik sorunlarimdan eve kapandim, napmaliyim?
Cevapla