Arkadaşımla sadece okulda konuşuyoruz samimi gelmiyor iletişimi kesmeli miyim?

Yani birlikte biryerlere gidiyoruz tiyatro falan ama onun dışında çok sıkıcı hiçbir şeye katılmak istemiyor. Ne bileyim kafede oturup konuşmuyoruz bile düzgünce. Kendisi de pek anlatmaz biseyini ya da konuşunca dinlemez pek. Çok sıkıldım açıkçası napmam gerekiyor. O kadar süre sonra hiç mi samimi davranmaz anlamıyorum

Güncellemeler
1 yıl
Süper soruu
Arkadaşımla sadece okulda konuşuyoruz samimi gelmiyor iletişimi kesmeli miyim?
Cevapla