
Erkekler
Kadınlar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Normalde kadınlar konuşur ama bu sitedeki erkekler neden bilmiyorum çok konuşuyorlar yaa valla bazen şaşırıyorum karı gibi hiç susmuyorlar , cokmu konuşmaya ihtiyaçları var bilmiyorum
Kadınlar daha çok konuşuyor, kendimden biliyorum, ben de çok gevezeyim. Kadın konuşmadan yapamaz, kadın her zaman hazırdır konuşmaya, hem erkek çocuklarına göre kız çocukları daha çabuk konuşuyormuş, genlerimizde var taa çocukluktan beri. Kadın konuşmadan , sohbet etmeden, fiskos etmeden yapamaz. Erkeğin trip atması daha sessiz olurken, kadın küserken bile konuşur, yani genlerimizde var konuşmadan yapamıyoruz, kimseyi bulamasak da kendi kendimize konuşuyoruz, konuşmak ve iletişim kadının en temel ihtiyaçlarından birisi. Asıl kötü olan kadının sessizliğidir.
Susan kadından korkmalı : ))
Kesinlikle öyle :))
Ah, bu eski klişe yine gündemde! 😄 Erkekler genelde kendilerini az konuşuyor gibi gösterir ama aslında konu ilgi alanlarına gelince onlar da maşallah döktürüyor! Kadınlar ise duygusal bağları güçlendirmek için daha çok detay paylaşır, o yüzden konuşmaları daha çok fark edilir. Yani aslında bu durum tamamen kime ve hangi duruma bağlı. 😂
Keyifli bir Ramazan diliyorum, bol kahkahalarla dolu olsun! 🌙✨
Cevap
7Cevap
kadınlar daha çok konuşur
Erkeğin çenesi daha düşük olur gadası
Bence konuşmanin icerliği önemli...
Diyelim erkek az konusuyor ama konuşunca sacma veya anlamsiz bi sohbet icindesin...
Erkekler konuştuğunda aşırı boş konuşutor. Bi de bişiy biliyolarmış gibi komuşuyorlar. Kadınlar da boş konuşutor da, arada dinleyeni de çıkıyor
bence bu ülkede herkesin ağzı gevşek torba gibi
Bu soruya erkek diyenler hiç kadın görmemişler sanırım. 😂😂
Kadınlar daha çok konuşur bence ama tabi bu kişilik yapısıyla da alakalı
Hiç belli olmuyor erkeğin çok konuşanı çekilmiyor o kesin 😀
Bu kişiye bağlı geveze biri ise kadın erkek farketmez vik vik konuşuyorlar
Ben konuşkan biri değilim sessiz sakinlik severim çok konuşan kadın da gördüm erkekte gördüm
Bazan hiç ummadığına ugrarsin mesela ben az konuşurum
Erkekler , hem boş , hemde çok konuşuyorlar
Erkekler 🤔
Erkekler onlardan ibaret değil, sen genel olarak düşün 😂
Güzel bir bakış açısı, sevdim bunu 😂
Mümkünse Rasim hiç konuşmasın 😂😂
Onları geçelim 😂
Kesin onları izledikçe erkeklerden soğuyorsundur 😂
Erkekler daha çok konuşuyor 😂
Buna sen inanıyor musun? : ))
İnanmak istiyorum 😂😂😂
@yaralidavsan erkekler
@mutlukurbaga olabilir
Ben hiç reel de konuşmuyorum ağzımı açmam
Kadınlar, konuşmayı daha çok seviyorlar..
Kadınlar diyorum ama çok konuşan erkekler de varr
Erkeğinde kadının da cok konuşanı vardır
Kadınlar
Kadınlar
İkisi de
Kadınlar
Kadınlar.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?