Benim cevabım görsel : ))

Günaydınlar herkese 🙂
Erkekler
Kadınlar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Benim cevabım görsel : ))

Günaydınlar herkese 🙂
Erkeklerde kapasite yok bu beyinsel bir durum ve bilimsel olarak açıklanmış 😂 o yüzden kadinlar günde daha fazla cümle kurar..
kapasite meselesi işte 😂
Hiç bu yönden düşünmemiştim : ))
Yapılan araştırmalara göre bir kadın günde ortalama 20 bin kelime kullanırken, bir erkek için bu rakam ortalama 7 bin civarlarındadır. Bu da kadınların erkeklerden 3 kat daha fazla konuştuğu anlamına geliyor. Yani kadınların çok konuştuğu meselesi şehir efsanesi olmaktan çıkıyor. Ama erkekler bizi anlamadıkları için tekrar tekrar kendimizi anlatmak zorunda kalıyoruz çok konuşmamız ondan yani
Yani siz erkekler yüzünden çok konuşuyorsunuz : ))
Küçücuk çocuğa bir şey anlatır gibi basit.. kısa cümleler kurmak gerekiyo çünkü derin , duygusal, empatik düşünce yoktur erkeklerde.. .. harekete aksiyona idmanli sistematik dümdüz olan beyinleri uzun derin ince cümleleri bir tehtid olarak algılayarak korkup bundan kaçma gibi bir savunma mekanizması geliştiriyolar..
Hımmm 🤔 bu yüzden çok konuşuyorsunuz demek ki : ))
Bu tecrübeyi kazanmış bı kadın çok konuşur mu sence 🤣
Bana nedense konuşma konusunda tüm kadınlar 7'den 70'e aynı gibi geliyor : ))
Yüzde ikilik kısma giren.. nesli tükenme tehlikesi altinda olup , fabrikaların artık üretimini yapmadığı kadın cinsine giriyorum 😊
yanılıyorsunuz derin düşünce ve evreni algılama erkeklerde kadınlardan kat be kat fazladır
binlerce bilim insanı, felsefeci, komutan, hükümdar bunun en bariz örneğidir
Yalnız çoğu erkek de bizim hanım çok sessiz boşasam mı ne yapsam demez mi? Çünkü erkekler işten eve geldiklerinde tv ye bakarak dinlenmeyi seviyorlar. Kadın sessiz kalırsa sürekli bu sefer de dikkat çeker bizim hanım yanlış galiba diye düşünür diye düşünüyorum...
Sessiz kalmayın ama makine gibi de konuşmayın 😂
Çok tuhaf : ))
Kafayı yedirmediğiniz zaman dilimi çok az : ))
Tamam sustum : )) istisnalar kaideyi bozmaz, seni istisna olarak alalım
Cevap
9Cevap
Karaktere göre değişir
Çenesi düşük olan konuşur bence cinsiyetle alakası yok. Erkeklerde de kadınlarda da çok konuşan insanlar gördüm..🤭
Yine de kadınların çenesi bir tık daha düşük değil mi sence : ))
Çilesi çoksa demek ki🤭
O zaman konuşmak gerek tabii ki 😂
Kadınlar bence ama ankette yanlışlıkla erkekler olarak seçtim.. 😄
Senin yanlış oyun bile anketin sonucunu değiştiremez 😂
Tek erkek benmişim zaten erkekler seçen.. 😄
Seçimde oyunu yanlış atma da 😂
Yok yok.. Mühür basmada iyiyim.. 😅
İyi bakalım 😂
Bence her iki cins de çok konuşuyor.. Sadece kadınlar demek yanlış olur.. Hem sohbet etmek istiyoruz bunda kötü bir durum yok bence
Necip Fazıl olayı iyi kavramış😁
Konuşmayan kadın olunca en iyisi mi oluyoruz gerçekten? Bu sefer de trip zannediyorlar
Erkeğin çok konuşanı gevşek olur oda gereksizdir.
yani fark ettiyseniz erkekler burada bile tek satır yazmış kadınlar destan?
Erkeklere fırsat gelince kesinlikle erkekler daha çok konuşur.
kadın konuşur neden konuştu konuşmaz pek nazlanıyor denir bi erkeğin çok konuşanıda iyi değil kadınında
kadınlar elbette çok fazla kelime hazneleri var
😶😶😶😶😶😶😶.
Bariz olarak kadınlar tabi ki 😊
Kadınlar daha çok konuşur.
Anlatacak çok şeyi olan çok konuşur
kadınları tek geçerim
Kadınlar
İkisi
Kadinlar
Genelde kadınlar
Erkekler
Kadınlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?