Eşim sürekli aldıklarıma karışıyor, ne yapmalıyım?

İkimizde çalışıyoruz. Kendisi maaşımı almak istedi. Yani ayri ayri değilde ortak bir kese olsun dedi tamam dedim ama böyle olacağını bilsem tamam demezdim. Ne alsam karışıyor. Beğendiğim bir kıyafet alırım evde kıyafetin mi yok der. Makyaj malzemesi ya da bakım ürünleri alırım ne gerek var bunlara der. Ya da en basiti arkadaslarla bir yere gitsek biseyler yiyip içsek çok harcama yapıyorsun der. Kendisi daha çok harcama yapan kadın görmemiş herhalde. Benim harcamam normal bir harcama. Sürekli karışmasından sıkıldım. Hayir borcumuz falan da yok. Ne gerek var bu kadar karışmaya
Eşim sürekli aldıklarıma karışıyor, ne yapmalıyım?
Cevapla