En yakın arkadaşlarım bana küstü ne yapmalıyım?

arkadaşlarımın zoruyla birisiyle çıktım o beni gerçekten seviyo ilk başlarda bnde sevdiğimi zannediyodum ama hoşlanıyomuşum sevmediğimi anladığım anda da ayrıldım zaten ayrıldım ama kurtulamadım ondan sürekli bir şans ver diye mesaj atıp durdu ona onu sevmediğimi felan söyledim ve onunla çıkmadım ortak arkadaşlarımız (benim için çok değerliler) sn onu oynattın felan demeye başladılar onlara onu oynatmadığımı söylesemde benimle konuşmadılar oynatamazsın felan dediler bu konu kapandı sonra da sen bize atarlı konuştun bida bizimle konuşma felan demeye başladılar anlıcanız iyice çocuklaştılar ama onlarla hiç bir zaman atarlı konuşmadım sizce niye böyle diyolar? barışmamız için ne yapmalıyım? lütfen yardım edin
En yakın arkadaşlarım bana küstü ne yapmalıyım?
Cevapla