Eşimle dalga geçti herkes. Bu insanlar neden boyle?

Yeni evliyiz. Esimle aynı isyerinde çalışıyoruz. O dün raporluydu evdeydi. Telde konuşurken akşama melemen yaparsın çay demlersin yeriz içeriz dedim. Evde bana genelde yardım eder bende koltukların arkasını falan silmene gerek yok sadece halinin üstünü falan temizle dedim. Ofisteki arkadaşlarım konuşmalarınızı duydu. Bugun herkes onla dalga geçti layt erkek diye. Onunda benimde çok zorunuza gitti. Kimseyle konuşmak istemiyorum bunalttilar

Eşimle dalga geçti herkes. Bu insanlar neden boyle?
Cevapla