Kadınlar neden sürekli saçma tabirler çıkarıyorlar?

Yok maskülen, yok eril, yok prenses erkek... Nereden çıktı olm bu tabirler? Kendi kafalarına göre rol biçmişler, birde saçlamaları yok mı? Yok şunu yapan erkek eril değil midir? Yok şunu yapan erkek prenses erkektir. Sizin isteğinize göre mi hareket ediyoruz? Hayrola?

Ama gözlemlerime dayanarak şunu söyleyebilirim ki

Kadınlar, işlerine gelmeyen durumlarda hemen prenses erkek, dişil erkek ya da feminen erkek diyerek manipüle etmeye çalışıyorlar, erkeklerde erkek olduklarını göstermek ve yargılardan kurtulmak için paşa paşa kabul ediyorlar. 😅 Kabul etmeyenler o damgayla kalıyor... İyi manipülasyon tekniği bulmuşlar. Tebrik. 😅😅
Kadınlar neden sürekli saçma tabirler çıkarıyorlar?
Cevapla