Yok maskülen, yok eril, yok prenses erkek... Nereden çıktı olm bu tabirler? Kendi kafalarına göre rol biçmişler, birde saçlamaları yok mı? Yok şunu yapan erkek eril değil midir? Yok şunu yapan erkek prenses erkektir. Sizin isteğinize göre mi hareket ediyoruz? Hayrola?
Ama gözlemlerime dayanarak şunu söyleyebilirim ki
Kadınlar, işlerine gelmeyen durumlarda hemen prenses erkek, dişil erkek ya da feminen erkek diyerek manipüle etmeye çalışıyorlar, erkeklerde erkek olduklarını göstermek ve yargılardan kurtulmak için paşa paşa kabul ediyorlar. 😅 Kabul etmeyenler o damgayla kalıyor... İyi manipülasyon tekniği bulmuşlar. Tebrik. 😅😅
Ama gözlemlerime dayanarak şunu söyleyebilirim ki
Kadınlar, işlerine gelmeyen durumlarda hemen prenses erkek, dişil erkek ya da feminen erkek diyerek manipüle etmeye çalışıyorlar, erkeklerde erkek olduklarını göstermek ve yargılardan kurtulmak için paşa paşa kabul ediyorlar. 😅 Kabul etmeyenler o damgayla kalıyor... İyi manipülasyon tekniği bulmuşlar. Tebrik. 😅😅
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer