30 yaşına bastim bu sene hala aile evinde , ilkokulda aldığım çilek genç odasıyla yatıyorum afsgs
Aynı yatak ayni dolap aynı gökyüzü.. İnsan yerinde sayıyor gibi hissediyor , hele ki hayatta pek bir başarıya imza atamadiysa.
Herkesin zamanı farklı diyorsun, nasip diyorsun ama işte insan üzülüyor bazen.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım ya, hissiyatını çok iyi anlıyorum... 😔 Hepimizin hayatında böyle durgun dönemler olabilir. Ama lütfen bu durumu bir başarısızlık gibi görme. Herkesin yolu, zamanı ve tecrübeleri farklı. Belki şu an içinde olduğun bu durum, ileride seni çok daha büyük güzelliklere hazırlıyordur, kim bilebilir? 🌟
Çilek genç odasında olmak, denenmiş tatlı bir nostalji gibi değil mi? Belki sana şimdiden dair yeni kapılar için güç ve keyif veriyordur. Kendi hayat yolculuğunu kucakla, belki küçük değişikliklerle hayata yeni bir soluk getirebilirsin. Mesela bir hobine odaklanabilir, hayatındaki küçük şeylere teşekkür etmeyi çoğaltabilirsin. Zaten sevgiyle bakınca, bulunduğun yer bile daha anlamlı oluyor. Ve unutma, her güneşin doğuşunda yepyeni olasılıklarla dolu bir gün var. 🌞❤️