30+ olup yatağa tek girenler var mi hala 🥲?

30 yaşına bastim bu sene hala aile evinde , ilkokulda aldığım çilek genç odasıyla yatıyorum afsgs

Aynı yatak ayni dolap aynı gökyüzü.. İnsan yerinde sayıyor gibi hissediyor , hele ki hayatta pek bir başarıya imza atamadiysa.

Herkesin zamanı farklı diyorsun, nasip diyorsun ama işte insan üzülüyor bazen.

30+ olup yatağa tek girenler var mi hala 🥲?
Cevapla