AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Kız oğlan farketmez ben şu an oğlumdan 33 yaş büyüğüm. Çok kötü bir durum
Yaş biraz üzücü olsa da çok mutlularsa onaylamaz mısınız
Tatlım bu kişi sensen anne baban onaylamaz çünkü inan ki bu mutluluk ileride de sürmez haydi sürdü diyelim. Yine de akla zarar bir yaş farkı bu. Seni destekleyen bir yorum yapamam buraya çünkü annen baban yerinde olsaydım ne yaptıkta evladımız bu yaşta birini hayatına almayı uygun gördü diye sorardım kendime. İleride üzülmeni istemiyorum şu an her şey normal gelse de bu yaş farkı çok ciddi.
Annesiylede beni tanıştıracağına söz verirse bi düşünürüm
Yaw
İzin vermem tabii ki 👍🏻 maksimum 5 yaş olmalı..
Neden
Çok çok tehlikeli bişey o. Erkekler evlendikten sonra salarlar kendini iyice. Göbek olur 5 yıl sonra ve saçları dökülmeye başlar 10 yıl sonra. Böyle bir erkeği hiç bir kadın istemez, beğenmez de zaten. Ayrıca cinsel performansı da düşecektir haliyle. Ve bu olayların tümü evliliğin gidişatını çok çok etkiler. Sonuç bellidir yani 15 yıl sonra. Kaçınılmazdır yani..👍🏻
Adamın yaşının farkında değilsin sanırım şu an. Saçları dökülecek olsa dökülürdü zaten şimdiye kadar. Göbek falan da benim için bir sorun değil, zaten kim böyle şeylere bakar ki ben böyle şeyler için sevmiyorum onu her haliyle sevicem bunların hiçbir önemi yok. Aşk böyle bir şey değil
Kızın 20 yaşında olduğunu düşünelim ; ki biraz daha büyük olmalı evliliğin şaka olmadığını farkında olabilmesi için. Adam bu durumda 45 - 50 yaşında olur 👍🏻 50 yaşında ki adam emeklidir 👍🏻 hafta sonları rakı sofralarına oturur. Ufak ufak hastane kontrolleri , prostat kontrolleri başlamıştır zaten.. 👍🏻👍🏻 Aşk dediğimiz şey bir ömür sürmez , yerini bir zaman sonra saygıya bırakır, böyle olur genelde..
Adamı tanımıyorsun ki ya hemen çıkarım yaptın :) ne olursa olsun ben ondan başkasıyla olmak istemiyorum
Saygı duyulur tabii ki tercihlere. 👍🏻 ben bunu kendi kızım için yazdım , asla izin vermezdim diye 👍🏻👍🏻 aşkın bir ömrü vardır.. kiminde 5 yıl , kiminde 10 yıldır. Sonra yerini saygıya bırakması gerekiyor..
Of ya napıcam ben
Yaşayıp denemeden bu tecrübeyi kazanamazsın asla. Bu yüzden çok üzme kendini.. 👍🏻
Zaten tecrübeler de bir bedel ödeyerek kazanılır 👍🏻👍🏻
Tecrübe kazanmak istemiyorum ya 😂
maalesef evliliklerde dibi görünmeyen bir kuyu gibidir. Hiç bişey baştan belli olmuyor 👍🏻 zaten belli olsa kim niye hata yapsın ki göz göre göre.. 👍🏻
kafayi yerim ya 25 cok
Kgjfjgdhs ama tanısan çok seversin sen de
yani ben de 21 yas buyuk biriyle olmustum gerci simdi boyle dusununc e cok da anormal gelmedi anlasiyosaniz problem yoktur ama ailelerin kabullenmesi zor oluyo tabi
Ahsjsjjsja evet işte yaşayınca çok güzel geliyor ama aileler önyargılı oluyor
oyle evet haklisin yasayan anlarrrr:/
Saçından tuttuğum gibi kapıya atarım, bana böyle bir şeyle gelemez ben kızımı morukların elinde heder olsun diye büyütmedim sonuçta
Niye önyargılısın ki
Önyargılı değilim mantık çerçevesinden olaylara bakıyorum, sen şu an durumun ciddiyetini anlamadın herhalde karşındaki kişi senin bir 10 yaş falan daha eklesek deden yaşında oluyor
Yok artık ahaaha. Ne fark eder ki önemli olan benim ne hissettiğim değil mi
Önemli olan senin hissettiklerinse ailenin görüşünü niye umursuyorsun :D hiçbir aile buna razı gelmez sen de biliyorsun
Ama ailemin de öyle düşünmesi lazım işte sadece benim düşünmem yetmiyor hahahsjs benden daha mı önemli 😛
İşte onlar öyle düşünmeyecek sen bunu anlayamadın :D ailene açıkladığında soruyu günceller misin tepkilerinin ne olduğunu merak ediyorum :D
Düşünmeleri için napabilirim kskskdkskdk açıklarsam ilk yapacağım şey bu olur tamam 👍 jdjsjdjs
Tabii ki kabul etmem, karşı çıkarsa bacaklarını kırardım.
Niye
Yaş farkı çok zengin mi afam 😁😁😁
Para için değill
O adam için cinsellik iyi olur ama ciddi ilişki olnazzz
Niye eminsin bu kadar
Sen müzik dinleyim dans etmek istersin o yaşlı olduğu için eşlik edemez
Yoo tam tersi
Sen gezmek istersin o evde oturmak
Öğretmeninin mi
Ben sadece onunla olmak istiyorum. O da gezmek istiyor zaten düşündüğün gibi biri değil
Konuşmak isterim gizlisin
Ağır bir tepki veririm
Neden
25 yaş nedir resmen babası yaşında biriyle evlenecek böyle bir şey nasıl mümkün olabilir
Niye olmasın belki herkesten daha mutlu bir ilişkisi var
Sence bu akla ve mantığa yatıyor mu ay kusacam 🤢🤮
Bu gerçek bir şey neden mantıklı olmasın
Sanırım sen kendinden 25 yaş büyük birini seviyorsun mutluluklar ne diyeyim 🤢
Kusma hemen ya umarım sen de bu kadar güzel bir ilişki yaşarsın
Kizini dovmeyen dizini dover
O siz misiniz
Nolcak
O göre yorum yapayım düşüncelerimi diyeyim yorumdakiler hepsi kaba saba kırarım döverim bunlar size bir şey katamaz ki cahil bunlar sizi kızınız siz misiniz
Evet
derken pek ifade edemiyorsun herkese açık tamam sizin sorunuzu beğeneyim gel olur mu
Öyle olmuyor bende, gizliden çıkman lazım
Hayır ben çıkarım sen ekle çıktı bak
Yazdım
Hayır derim noktayı koyarım
Cocuk yapmayı düşünmüyorum
Kardeşini kuzenini vs düşün o zaman
Kardeşim yok
Kuzenimden banane
Hayal de mi edemiyorsun
Olmayan seyi niye hayal edeyim
Soruma cevap alayım diye
Ama yok
Ciddi misin
Evet
Kaç yaşında kızın
26
Sen?
Kızım değil ya pardon benim o
Kızın kaç yaşında
Kızım yok benden bahsediyorum
Pişman olursun be
Niye
Cinsel olarak
😂 hayır ya
İnan bana bak
Ben biliyorum zaten siz hiç aşık olmamışsınız ki nerden biliceksiniz
Ya bu sadece aşk değil ama
Başka ne
Söyledim ya
Cinsellik bir sorun değil bizim için
Ama sorun olucak 10 sene sonra
Onunlayken nasıl hissettiğimi bilsen olmayacağını da bilirsin
Ahhh genç arkadaşım
Hayır
Yok artık
Hey masallah