Direksiyon sınavına nasıl hazırlanmalıyım sizce?

Hayatımda hiç araba kullanmadım ilk defa bu dönemlerde sürücü kursuna gitmeye başladım, yazılı sınavı geçtim geçen hafta direksiyon dersine başladım. Ehliyeti alabilirsem manuel alıcam hocam çok iyi ve sabırlı birisi gerçekten 2 günde araba sürmeye başladım yani şu an iyi sürüyorum kuralları öğrenip sakin sürdükçe toparlarım diye düşünüyorum ama sınavı geçememekten korkuyorum.. 7 günlük ders hakkım var ben şu an 3 gün ders aldım yarın 4. günü tamamlayacam kursta sınavları takip eden bi ablamız var kadına dedim ki sınavı biraz daha öne atalım ben araba sürüp sınava çalışayım o da tamam bayramdan sonra sınava girersin bu ay araba sürersin hatta 3 günlük kalan dersini sınava denk getireyim derse girip öyle sınava girersin sınava kadar ders görmezsin kendin çalışırsın dedi öyle ayarladık ama hoca bugün bana dersleri bitirip kendin çalışsan da olurdu aslında dedi ama ne yapsam bilemedim bizim araba da manuel ve kurs sonrası müsait olursam küçük yollarda hocadan öğrendiklerimi sürerek tekrar pekiştirmeye çalışıyorum. Kardeşim ve babam biliyor kullanmayı ama bugün babamla çalışayım dedim sinir krizi geçirip üstüne ağlayıp öyle döndüm eve. Çünkü bildiklerimi uygulayacak düzgün bir yol ayarlamıyor bana ve en ufak manevramı sorguluyor inatlaşıyor benle doğru düzgün süremedim araba bugün. Tıkandım kaldım özel dersin saatlik ücreti 1000 tl miş😳
Güncellemeler
1 yıl
Yardım KS
Direksiyon sınavına nasıl hazırlanmalıyım sizce?
Cevapla