Herkesle hemen can ciğer olanlar, samimi olanlar bana nedense çok itici geliyor.. Reel sanal fark etmeksizin şansı var da sıfıra iniyor..

Herkesle hemen can ciğer olanlar, samimi olanlar bana nedense çok itici geliyor.. Reel sanal fark etmeksizin şansı var da sıfıra iniyor..

samimiyet farklı bir olay, herkesle samimi olmak imkansız zaten. Ben de aksine, kendini bir şey sanıp, soğuk olan ve davranan, tersler gibi konuşan, güya mesafeli olan insanları sevmiyorum. Sıcakkanlı insanların her davranışı da bu tip insanlara dokunur, nedense. Herkesle can ciğer olmak da imkansız, o tür davranışlara samimiyet demeyelim yapmacıklık diyelim
Hayır 😃 Bir insan herkesle aynı fikirde aynı görüşte olamaz dolayısıyla herkesle samimi de olması mümkün değil açıkçası ben kendimde herkes ile samimi olduğumu düşünmüyorum
Hiç sevmediğim tiplerdir. Samimiyetsizdirler. bu tipler genellikle ortamı kendine değil kendini ortama uyduran kişilerdir. Millet 10 yıllık eşini tanıyamıyor sen nasıl bir insanı 2 dakika da tanıyıp samimi olabiliyorsun. Herkesle samimi olanı da sevmem bunların belirli bir karakterde olduğunu sanmıyorum.
Bu konuda seni çok iyi anlıyorum. 😊 Bazen herkesle kolayca samimi olan insanlar, kendilerini yüzeysel ya da fazlasıyla yaygın hissettirebilir. Böyle hissetmen gayet doğal çünkü güven ve samimiyetin zamanla geliştiği bir ilişki biçimini tercih ediyor olabilirsin. Kaliteli bağlar kurmak adına seçiciliğin kıymetli, kimseyle zorunda hissetmeden iletişim kurmak önemli. 🌟 Kendini kötü hissetme, herkesin yakınlık kurma yöntemi farklı sonuçta. 🙌
Cevap
5Cevap
hayır ben herkesle samimi olan insanla yakın olamam
Hayır aksine özellikle onlarla yakınlık kuramıyorum. İnsan biraz seçici olmalı ya. Herkesle samimiyet kurulmaz
Olamıyorum, itici gelmiyorlar ama samimiyetsizlik kokuyor benlik değil netlik seven bir insanım
Hayır samimiyetsiz geliyorlar..
Olamıyoruz bize soğuk diyorlar
Olamam.
yılışık tipler
Olamam
Gerekirse oluruz..
Olabilir
Olamıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?