Bu evlilik denen şey ne zormuş ya gerçekten?

2 yıllık evliyim 29 yaşım atanamadım ve bundan dolayı intihara bile kalkışmışlığım var iftara kayınvalidelere gittik kayınbaba diyor ki 30 yaşına geldin bişey olamamışsın filan diyor sonra o kadar ağrıma gitti ki bırakıp gidesim geldi her şeyi ben el kızıyım işte kendi kızına laf söylemez onun daha yaşı var okusun vs diyor bana laf çarpıtıyor ya biz insan değil miyiz ya ne biliyim arkamızı savunacak bir kocam da yokmuş kalkıp demiyor ne zaman olursa olur filan demek yok ne biliyim ya ben de laf söyledim ama beni üzmeye ne hakkı var ya gerçekten evlenmeyin kızlar

Bu evlilik denen şey ne zormuş ya gerçekten?
Cevapla