Aile olarak dahi görmediğim kisilerden ölesiye nefret ediyorum nasil kurtulurum ayri ev tutma olayi yok evlenecek kiside yok?

İçimde ölesiye bir nefret var, 28 yaşındayım ve bunlarla yaşamak istemiyorum. Sürekli kaos, evde durmak cehennem gibi. Sizce bunlardan nasıl kurtulurum? Anlaşmalı evlilik nasıl ederim? Calisiyorum ayri eve cikmam imkansız zaten hafta sonlarida evde durmuyorum ama aynı yerde nefes almaya bile tahammülüm yok.

Aile olarak dahi görmediğim kisilerden ölesiye nefret ediyorum nasil kurtulurum ayri ev tutma olayi yok evlenecek kiside yok?
Cevapla