Öldükten sonra en çok 2 nesil sonra unutulacak olmak çok tuhaf ve acı değil mi?

Mezarımıza sadece varsa çocuğumuz ve belki çok nadir de olsa torunumuz gelecek. Torun çocuğu bizi tanımayacak ve birgün çocuğumuz da vefat edince mezarımıza kimse uğramayacak. Sahipsizler mezarlığı olacak yattığımız yer. Bir Fatihaya muhtaç kalacağız. Ve bizim binbir zorlukla yaptığımız mirası torun çocukları çatır çutur yiyecek

Öldükten sonra en çok 2 nesil sonra unutulacak olmak çok tuhaf ve acı değil mi?
Cevapla