Niye insanlar sevgili oluyor ve evleniyor ve aşık oluyor?

Allah aşkına yeter yaw başlıyacam aşkınıza kimisi aldatıyor kimisi ayrılıyor kimisi ihanet ediyor yeter yaw cidden bıktım artık sevgili olanlardanda evli olanlardanda sevmeyin kardeşim böyle olcaksa sevmeyin olsun bitsin duymaktan gerçekten bıktım ne buluyonuz aşkta evlilikte sevgililikte en güzel şey yalnızlık ve bağımsızlık tır ama siz bunlarla uğraşıyorsunuz.

Niye insanlar sevgili oluyor ve evleniyor ve aşık oluyor?
Cevapla