Bir erkeğe muhtaç degilim, bu acizlik mi?

Kendi işimi kendim görüyorum. Zaten istek olduğunda kendimi de yetiyorumm her türlü yapıyorum böyle daha iyiyim birine muhtaç olmak bana acizlik geliyor niye ben kendime yetemez miyim yani.
Bir erkeğe muhtaç degilim, bu acizlik mi?
Cevapla