Babam kira kazancını amcama veriyor napmalıyız?

orada birikiyo altın vs alınıyo o benim muhasebecim ben uğrasmak sitemiyorum diyip kendine 50 falan alıuo sadece 5 te 1 ini alıyo böyle bi saçmalık olabilir mi? Bizi sevmiyo kardeşlerini daha cok seviyo kendini bile sevmiyo bence. Yeni eve taşınmamız gerek çok eski ve otoparkı olmayan ama güzel nezih bi yerde pturuyoruz ama tasınabiliriz veya arabayı yenileyebiliriz bana daha cok anneme daha cok harclık verebilir tatile gidebiliriz neden bu kadar kötü zalimlik yapıyo varlık içinde darlık yaşatıyo napabiliriz annemle? Annem konustu asla fikrinden dönmüyo bizi sevmiyo anladım ben, kendisi çok cimri tutumlu biridir. Halı yıkamacıya bile kızıyo düşünün. Napmalıyım?

Babam kira kazancını amcama veriyor napmalıyız?
Cevapla