Bu dinciler neden hep kadınlardan konuşuyor?

Kadın olmasa din diye bir şey kalmaz o zaman. Günahlardan bahsederken hep işin içinde kadın oluyor. Niye erkek yok? Onlara günah yazmıyormu? Diyorki kadının otobüse veya taksiye binmesi haramdır, erkekleri tahrik ediyor diyor... ee o zaman nasıl okula veya işe gidecekler? Herşeyi geçtim erkekler niye tahrik oluyormuş olmayin sizde olmayin bu kadar basit olmayin oluyorsa onlara günah işlenmiyorda sırf erkek kadına tahrik oluyor diye kadının suçumu günahı okuyor ne saçma sapan bir din bu djhsjs tahrik olmak günah değil ama kadına güah oluyormuş erkek ona tahrik oluyor diye... dhlfkhlskshls
Bu dinciler neden hep kadınlardan konuşuyor?
Cevapla