AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
93Cevap
Önce üzerinizden yük kalktığı için rahatlayacaksınız sonra çevreden sesler gelmeye başlayacak
Zor olur ama mesleğin vardır diye düşünüyorum illa ki bir yerden başlarsın korkma ömür boyu çekilmez bu umarım çocuk yoktur🙏😌
Benimde ayni 6 bucuk sene evli aldatildim ne bekliyor bizi acaba
Ailenizle ilişkiniz nasıl
Evim vardi simdi bombos duruuor annem sahip cikti onlarin yaninda kaliyorum ailemle aram. iyi. ama. siginti gibim
Allah kolaylık versin çocuk var mı ya da çalışıyor musunuz
Sagol kamuda sefim ben cocuk yok
Ne mutlu en azından işiniz var sevindim adınıza dilerim güzel bir gelecek sizin için daim olur
Sanada gecmis olsun
Kendi ayaklarımın üzerinde durmak zorunda kalacaksın
Birey olarak daha güçlü olmak zorundasın
Geçmişte yaşamayıp geleceğe bakacaksın
Arabesk düşüncelere kapılmayacaksın.
Kendin be kendi zevklerin için yaşayacaksın.
Eb azindan ruhun dingin olacak, kendin için mücadele edeceksin, yukun azalacak
İnşallah
Valla şuankinden daha iyi olacağın kesin çünkü kumarın sonu yok
İnşallah öyle olur
Öyle gerçekten en azından kendine çalışsan bile şimdikinden kat kat iyi olursun
Haklısınız kaç sene çalıştım elde var sıfır hep borç harç kendime harcamayı unuttum
Borç harç kumar olduğu sürece bitmez ki zaten
Bence kendin çok rahatlarsın ama maddi açıdan çok zorlanırsın ilk başlarda bir işin falan yoksa.
En önemli şeyi yazmamışsın. Çocuk varsa hayatın zor. Çocuk yoksa yeniden doğmuş gibi olursun.
O kadar haklısın ki
Bol bol manevi destek mesela sevdiklerinle vakit geçirmek gibi
Elbet zorlanırsn kolay olur diyemez kimse ama bilki bu hal gelip gececek
Bende kara kara dusunuyorum da cesaret edemiyorum
Sizin sorun nedir peki
Asiri anneci, sorumsuz, ben mi erkegim o mu belli degil, ozel konular da var bir suru
Kumar oynayan bir erkek kadar zoru yok daha nolsun boşan gitsin
bundan sonraki hayatın insallah çok güzel olur abla
Bir süre zorlanacaksın. Bu süreçte çizgini bozmazsan, iyi ki dediğin günler başlayacak.
Çol zorlanacaksın başta sonra özgurluğun tadını çıkarırsın
Geçmiş olsun İnan hiç bosanmadim bilmiyorum
ilk 3 sene zorlandım biraz sonra alıştım işimde oldu şişimdi hiç zorluk çekmiyorum
Güçlü kadın zorlanmaz
Yeni bir gün
Yeni bir hayat
Yeni bir heyecan her zaman mümkün..
İlk önce bi iş bulmaya bak, bu süreçte de ailenin yanında kal bi süre çalış birikim yap sonra kendine ayrı bi ev tut huzurlu bi şekilde yaşa kendi hâlinde
İlk fırsatta bir iş bul. Kendini işine ver. Çok rahat atlatırsın.
Çocuk yapmamışsın artık bekar günlerine geri döndun demektir.
Bu erkeklerin düzgünü ülkede tükendi galiba çok üzüldüm
Bu dengeyi kuracak sensin olumluya kaydırmak senin elinde
mesleğin varsa sadece bi süre sıkıntı çekersin sonra bir tık daha rahatlarsın
Hiç bir zorluk şimdi yaşadığın psikolojik yıpranma kadar olmaz inan.
Rahatlama
Yanlızlık
Endişe
Özgürlük
Huzur
Yeni düzen
Adamı şeytan olarak anlatmışsın da birde kendinin hatalarını bir anlatsana insanlara ?
Dünyaya kere geliyorsun, nasıl mutluysan öyle yaşa.. her şey gönlünce olsun..
İlk zamanlar zorluk olur. İş bulup düzeni kurduğunda dünya varmış diyeceksin.
Erkekler tarafından kullanılmak bekler nede olsa bakire değil diye her erkek seks yapmak istıycek evlenmeden
maddi durumun kötüyse kısa sürede çalışacak bir iş bul.. yaşında genç, alıştığın bi cinsel hayatın var, yataktan yatağa dolaşmak istemiyorsan düzgün bi partner bul.. Hayat çokta kolay olmucak açıkçası.. iyi şanslar
En basta ozgurlugune kavuscaksin ama. Maddi durum yoksa ailen vs. Sahip cikmazsa Oncelikle calisman verekecek
Çok çok geçmiş olsun. Çocuk var mı? Yaş kaç? Ne mezunsun? Ailen arkanda mı?
Diğer yorumlardan aldım cevabımı gördüm yazdığını. Çok merak ettim hikayeni ve hayatını. Gelince yaz muhakkak.
Üniversite mezunuyum yabancı şirketlerde çalıştığım güzel bir hayatım vardı. Sonra bu evliliğin süreçleri beni yordu sandım ki beni iş yerim yoruyor ama öyle değilmiş beni evliliğim yoruyormuş. Bu sorunlar vs. Kumar bagımlılığını öğrendiğimden beri kariyerime odaklanamadım. Kendi ellerimle kariyerimi mahvettim gibi bir şey oldu. Şimdi iş bakıyorum ama maalesef kriz vs iş yok. Dolu bir cv ye sahip olmama rağmen iş bulamıyorum. Kendi ayaklarım üzerinde durmak yeni bir düzen kurmak kabul zor görünüyor ama bi onu da denemek hangisinde mutlusun? Cevabını almak istiyorum. Çünkü çok yoruldum. Aileme gelirsek aksi bir babam var boşanma davası açıp gittiğimde ablamda boşandığı için herkes bunların hepsi niye boşanıyor vs der demişti. O cümle çok yaktı beni.. oraya ait hissedemedim o cümleden sonra geri barıştım barıştığımda da aldatıldığımı öğrendim. İş yerinden bir kız önce yardım istiyor sonra diyalogları oluyor beni anlatıyor sorunlarımızı akıl alıyor vs derken bir ilerlemeyi fark edince konuşmayı kesiyorlar. Benim için aldatmak illa beraber olmak değil asla bu da bir aldatmaktır. Eşinin tanımadığı bilmediği duymadığı bir isimle görüşmek de aldatmaktır derken kız da bana ulaştı özürler diledi seni anlatırdı vs derken barıştım. Ama affetmedim asla da affetmeyeceğim. Uzun yıllardır böyle bir duruma şahit olmadım. Ama kumar yakamızı bırakmadı. Bir borç bitecekken diğeri başladı. Ben senelerdir çalışan bir kadın olarak bir araba dahi alamadım kendime hayalimdi üstelik.. Gençlik yıllarım çöp oldu gitti. Çocuk konusuna gelirsek bu zamana kadar süreçler yüzünden düşünmedim. Şimdi de ikimiz için de çocuk konusunda sağlık sorunları mevcut onlarla mücadele dönemindeyken bu durumlar tekrar gündeme geldi. Özetle suanda ailemden ya da bir eş dost dan destek görecek durumda değilim. Kendi ayaklarımın üzerinde durmak zorundayım.. Bunu yapacaksam bu şekilde olacak başka türlüsü mümkün değil
Okuldayım dersteyim
Hemen döneceğim müsait olunca
Bakın ben kumar bağımlılığı vs bir çok alanda araştırmaları olan biriyim. İçinizin ne kadar içten yandığını anlıyorum. Size yardımcı olmayı çok isterim. Gerçekten. Fikir verebilirsem ne mutlu bana. Okuldayım ondan hızlı cevap veremiyorum özür dilerim. Sen yaz ama gördükçe olur mu?
Buradayım ben
Kumar (iddia) oynayan biri tedavi ile bırakabilir mi sizce?
Zor ama imkansız değil ama aşırı zor. Felaket bir bağımlılık bu. Konuşmak isterim elbette. Destek için. En azından seninle.
Siz bu alanda uzman filan mısınız? Fazla özgüvenli bir giriş yaptınız bu nedenle soruyorum yanlış anlamayın. Eğer böyle bir bilir kişiliğiniz var ise elbette
Epey araştırdım diyelim
Yazmak ister misin direk o halde?
Direkt hayır, profesyonel bir alanınız yoksa doğru bulmuyorum. Teşekkürler
O kadar yanlış düşündün ki. Aslında alanımı da anlatırdım da buraya yazmak istemedim. Ben bu kadar destek olup konuşmak isterken senin bu tavrın. Neyse (!)
orada mısın?
Çocuk olmaması iyi girer bi işe çalışırsın en azından
Umarım hiçbir zorluğun olmadan güzel bir hayat yaşarsın inş eğer bir gün birini sevdiğin zaman doğru kişiyi sevmiş olursun umarım 💝
Umarımmmm teşekkürler 🌸
Ne demekk rica ederimm 💕💐
Eğer çocuğun yoksa hayatını kocaman bir güzellik bekler ömür törpüsü bir insanla hayat geçirmek=ölüm. Çocuğun varsa zorlanırsın ama kolay olur belli bir süre sonra
Ekonomi olarak sıkıntı yaşarsın sadece o kadar. Çocuk var mı
Genelde bayanlarda boşanma sonrası yanlışlar ve saçmalamalar silsilesi gözlemliyorum
Zorlu bir yaşam bekler ama zamanla her şey rayına oturur
Seni anlıyorum tükenmişlik sendromu.
Ama bu işin altından kalkacak maddi gücün var mı? Senin yoksa ailenin var mı, sana yardımcı olurlar mı?
Yoksa valizi toplasan gidecek yerin mi yok?
Valizi toplasam aile evim var ama orada da huzur yok. Bu nedenle valizi toplayıp kendime ait bir yerde olmak istiyorum öncelik iş bulup çalışmak mesleğim var çok şükür
Meslek nedir, hangi alanda tecrüben var, bulunduğun şehirde mi yaşamak istiyosun farklı şehir mi?
Bende kumarda bosadim zorlukları var ama devam etmen daha sknti
Ama işini bul öyle bosan
100/100 katılıyorum
Ablacım her şey seni bekliyor olacak ev tutsan baya para ama güzel bir nafaka alırsan işlerin kolaylaşır
Kumar bağımlısı biriyle nasil evlenme kararı aldınız?
Bilmiyordum sonradan öğrendim
Nafakadan vazgeçme, sonrasında SHM ile iletişime geç hayata tutun vazgeçme ve iyi biri karlına çıktığında asla bırakma
Guclu olman lazim kimin ne dusundugu ne yaptigi onemli degil onemli olan senin istediklerini yapman
Mrblar Yüzme bilmediğin için denizde açılmayacaksın Yanı burada senin duygularını anlatman ve anlaşılması mümkün değil
Zorluk... is bulma, hayatini tekrar oturtma, duzen kurma...
iyilik... kendi yaginda kavrulacan, kimseye eyvallahin olmayacak
Hiç bir zorluk şu andaki yaşadığından daha kötü olmaz
Kumar bağımlısı birine katlanmaktan daha güzel günler bekliyordur eminim.
Hayat nelere kadirdir, huzur nerde buluyorsan oraya git
Evlenmemiş gözü dul kadınlar da olan arizona dul avcıları 😂
En doğru kararı vermişsin ama etrafındaki insanlara dikkat et güvenme kimseye kolay kolay
Para kaynaklı sorunlar eğer kariyeri ya da meslek hayatı yok ise /
Daha sağlam adımlar atıp daha dikkatli olmalısın... Kaç yaşındasınız?
Anne baban yok mu 🤔 onlar sahip çıkar sana
Var ama maddi destek verecek güçleri yok maneviyat da tartışılır
Çalışmadan güzel şeyler nasıl olsun ki
Allahım yorumlara ağladım kadın olmak çok zor 😭😭😭😭😭😭😭😭
Aç kurtlar etrafını çevirir.
Şu iddaa oynayan erkek mi?
İstatistik lere göre çook artmış niye acaba