Ailemden o kadar biktim ki sagligimi bile etkiliyorlar sogudum biktim nefret ettim aciklamayi okur musunuz?

Yirmi sekiz yaşındayım. Kısaca özetlersem; anne babam çocukluğumda ayrıldı, babam başka bir kadınla birlikte yaşamaya başladı. Ancak o kadınla olan ilişkisi de uzun sürmedi; annem ve babam tekrar bir araya geldi. Daha sonra ablam ve kardeşimle çok zor zamanlar geçirdik. Sürekli uygunsuz kişilerle görüşüyorlardı, geçmişi kötü olan insanlarla vakit geçirmeleri bizi çok üzdü. Önce ablamla, sonra kardeşimle, ardından tekrar ablamla sorunlarımızı çözmeye çalıştık. Ablam evlendi, altı ay sonra boşandı ve bu durum ailemizi olumsuz etkiledi. Yıllar sonra kardeşim evlendi, üç yıl sonra da boşanma aşamasına geldi ve şiddetli geçimsizlik sorunları yaşıyoruz. Evde üç kedi ve dokuz kişi yaşıyoruz, çocukları da var. Aile büyükleri, çözülmesi gereken sorunları sürekli erteledi ve artık tahammülüm kalmadı. Ne onların sorunlarına karışmak, ne de onlarla aynı evde yaşamak istiyorum. Evde düzen yok, sürekli bir kaos ortamı var. Yorulduğum için artık hepsinden uzaklaşmak istiyorum gidecek yerim yok.

Ailemden o kadar biktim ki sagligimi bile etkiliyorlar sogudum biktim nefret ettim aciklamayi okur musunuz?
Cevapla