3 aydır konuşmadığım arkadaşımın doğum gününü kutlamak mantıklı mı?

çocukla iyi arkadaştık fakat son zamanlarda yenişmeye başladık haliyle de bida konuşmadık o da laf atmayınca ben de takmadım şimdi kendisinin de doğum günü yaklaşıyor kutlasam mı sizce doğum gününü elemanın ama benle de hiç konuşmadı aylardır o yüzden arada kaldım

3 aydır konuşmadığım arkadaşımın doğum gününü kutlamak mantıklı mı?
Cevapla