12 yaşındayken okulda sürekli dışlanırdım eve geldiğimde babam duvarlara masayı vururdu cüzdanı fırlatırdı bağırırdı anneme sığındığımda babamı desteklerdi okula giderdim dayak yerdim hocalar azarlardı o zamanlar ağzım kitlenmişti 2 kelime konuşamıyodum altıma kaçırıyordum tedavi görüyorum
Hım çok geçmiş olsun kardeşim. Ne kadar süredir tedavi görüyorsunuz? Bulantı kusma baş ağrısı ağlama krizleri anksiyete gibi fiziksel tepkilerde yaşadınız mı?
şu an bitti pasif durumda ama ne zaman tetiklenme hissetsem korku ya da endişe dern nefes egzersizleri yapıyorum.1.5 yıl sürdü tedavi ve iyileşme süreci. Konu Hayal kırıklığı idi.
Tam tersi ağlayamamak kusamamak kaygı had sadhada, korku bunalım aşırı düşünme el ayak titremesi bulantı kasılma. Karın kaslarım bile kasılmaktan ağrıyordu.
Hiçbir zaman affetmeyeceğim tek şey arkamdan iş çevrilmesi başka bi sebebi yok. Paxera mucize gibiydi 1.5 sene kullandım ama travma şu an ne olursa olsun tetiklenmiyor. Umrumda değil artık aştım
Emdr tedavisi ve hastane geçmişim yok Travmalarım geçici değil bunu doktorumda biliyor günlük 12 ilaca çıktığım günler oldu eskisi kadar kötü olmasam da tedavim bir süre daha devam etmek zorunda
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
bende majör depresyon bıraktı yıllardır geçmiyor
Travmanız majör depresyonamı yol açtı? Travma geçireli kaç yıl oldu? Tedavi gördünüzmü
12 yaşındayken okulda sürekli dışlanırdım eve geldiğimde babam duvarlara masayı vururdu cüzdanı fırlatırdı bağırırdı anneme sığındığımda babamı desteklerdi okula giderdim dayak yerdim hocalar azarlardı o zamanlar ağzım kitlenmişti 2 kelime konuşamıyodum altıma kaçırıyordum tedavi görüyorum
Hım çok geçmiş olsun kardeşim. Ne kadar süredir tedavi görüyorsunuz? Bulantı kusma baş ağrısı ağlama krizleri anksiyete gibi fiziksel tepkilerde yaşadınız mı?
12 senedir tedavi görüyorum ara ara bırakıyorum ilaçları saydığın hepsini yaşadım kusma hariç
benimki travmadan çok genetik ama
Peki 12 senedir travmayı atlatamadınızmı?
ya şöyle atlatalı çok oldu ama bende içine kapanıklık çok oluşturdu hala devam ediyor
senin trajedin nedir
Benim travmam boşanma süreci idi. Ve eşim hakkında duyduğum olumsuz şeyler yüzünden travma geçirdim
psikiyatriste kesinlikle git
Psikiyatride tedavi görüyorum 1 senedir. Eskisinden iyiyim. Ama travma halen devam ediyor. Öyle illet bişeyki hemen geçmiyor
hangi ilaç xanax falanmı
Yok xanax hiç kullanmadım. Ben Cedrina Xr, Rexapin ve Duxet kullanıyorum. Doktorum büyük travman 2 yıl sürer dedi.
Size Doktorunuz travmanız Ne kadar sürer dedi?
tarih söylemiyordu sadece ilaç yazıyordu
Var evet tedavi dediğin bir hapla oldu
Travmanız Ne Kadar Süredir Devam Ediyor? Travmaya sebeb olan olay neydi?
şu an bitti pasif durumda ama ne zaman tetiklenme hissetsem korku ya da endişe dern nefes egzersizleri yapıyorum.1.5 yıl sürdü tedavi ve iyileşme süreci. Konu Hayal kırıklığı idi.
Anladım. Peki bulantı kusma ishal baş ağrısı ağlama krizleri anksiyete kaygı gibi fiziksel tepkilerde yaşadınız mı?
Tam tersi ağlayamamak kusamamak kaygı had sadhada, korku bunalım aşırı düşünme el ayak titremesi bulantı kasılma. Karın kaslarım bile kasılmaktan ağrıyordu.
Anladım. Peki travmaya sebeb olan olay neydi sizde.
Hangi ilaçları kullandınız isimleri nedir
Hiçbir zaman affetmeyeceğim tek şey arkamdan iş çevrilmesi başka bi sebebi yok. Paxera mucize gibiydi 1.5 sene kullandım ama travma şu an ne olursa olsun tetiklenmiyor. Umrumda değil artık aştım
Size Doktorunuz travmanız Ne kadar sürer dedi?
7 yıl ilaç ve terapi
Hala devam ediyorum
Çok geçmiş olsun. Travmaya bağlı bulantı kusma baş ağrısı ağlama krizleri anksiyete kaygı gibi fiziksel tepkilerde yaşadınız mı peki?
6 yıl boyunca hiç ağlayamadım ölü gibiydim son 1 yıldır gülmeyle başlayıp ağlama krizi geçiriyorum Benim DKB ve majör depresyon tanım var
Peki majör depresyon ve dkb travmadan dolayı mı oldu. Hangi ilaçları kullandınız?
Emdr tedavisi gördünüzmü?
Size Doktorunuz travmanız Ne kadar sürer dedi?
Emdr tedavisi ve hastane geçmişim yok
Travmalarım geçici değil bunu doktorumda biliyor günlük 12 ilaca çıktığım günler oldu eskisi kadar kötü olmasam da tedavim bir süre daha devam etmek zorunda
Kolay şeyler yaşamadım öyle acındırma yapacak bir durumda yok ben gerçekleri söylüyorum
Her türlü ilacı da kullandım kırmızı reçeteli ilaçlarda dahil
Çok geçmiş olsun. Şu an hangi ilaçları kullanıyosunuz
Sosyal medyanız instagramınız varsa sizi takip edebilir bu durum hakkında fikir alış verişi yapabiliriz