Ailemden haftada 2500 TL cep harçlığı alıyorum. Yetmiyor diye şikayet edince nankör diyorlar. Bu parayı nasıl değerlendirmeliyim?

2500 TL ile bir şekilde geçinmem gerekiyor. Artık şikayet etmek yerine harcamalarımı düzenlemeye karar verdim. Bütçe tavsiyeleri verir misiniz?

Ailemden haftada 2500 TL cep harçlığı alıyorum. Yetmiyor diye şikayet edince nankör diyorlar. Bu parayı nasıl değerlendirmeliyim?
Cevapla