Bu koskoca evrende tek başımıza olduğumuzu düşünmek, çoğu zaman bencillik gibi geliyor. Düşünsenize milyonlarca yıldız, tonlarca bulut sadece biz iki ayaklı acizler için mi yaratıldı? Bence hayır. Lakin bir sabah güzellik uykunuzdan uyanmaya yakın birtakım canlıların dünyada bir tek siz kalmışsınız gibi kaçırıldığınızı düşünün , ilk ne olurdu? Yüksek ihtimalle ilk uyandığımda bunu düşünürdüm dünyada bir ben mi kaldım yani? Aksiyon istiyorum ama böyle değil kesinlikle! Sağlıklı düşünmek için kahveye ihtiyacım var. Navigasyonu nerede buranın? Yetkiliyle görüşmek istiyorum!! Ve daha bir çok soru beni kaçıranlar dilimi biliyorlarsa muhtemelen geri paketleyip gönderirler:)))

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer