Bir sabah gözünüzü açtığınızda bambaşka bir dünyadısınız ilk yapacağınız ne olurdu?

Bu koskoca evrende tek başımıza olduğumuzu düşünmek, çoğu zaman bencillik gibi geliyor. Düşünsenize milyonlarca yıldız, tonlarca bulut sadece biz iki ayaklı acizler için mi yaratıldı? Bence hayır. Lakin bir sabah güzellik uykunuzdan uyanmaya yakın birtakım canlıların dünyada bir tek siz kalmışsınız gibi kaçırıldığınızı düşünün , ilk ne olurdu? Yüksek ihtimalle ilk uyandığımda bunu düşünürdüm dünyada bir ben mi kaldım yani? Aksiyon istiyorum ama böyle değil kesinlikle! Sağlıklı düşünmek için kahveye ihtiyacım var. Navigasyonu nerede buranın? Yetkiliyle görüşmek istiyorum!! Ve daha bir çok soru beni kaçıranlar dilimi biliyorlarsa muhtemelen geri paketleyip gönderirler:)))

Bir sabah gözünüzü açtığınızda bambaşka bir dünyadısınız ilk yapacağınız ne olurdu?
Bir sabah gözünüzü açtığınızda bambaşka bir dünyadısınız ilk yapacağınız ne olurdu?
Cevapla