Palyaçoluk yapmak ayıp mı arkadaşlar sizce?

Palyaçoluk yapıyorum ve çoğu insan hem garipseyip hem de dalga geçiyorlar. Yıl olmuş 2025 hâlâ bunlara takılan var mı diye şaşırıp kalıyorum. Siz ne düşünüyorsunuz

Palyaçoluk yapmak ayıp mı arkadaşlar sizce?
Cevapla