25 yaşındayım hiç olmadı
30dan sonra belki
paran yoksa imkansız asla olmaz hayal kurma
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
25 yaşındayım hiç olmadı
Ben artık şöyle düşünüyorum bence bu devirde o kadar maddiyat ve dış görünüş estetik falan o kadar artık herkes birbirine benziyor ve aynı konular ki bu devirde gerçekten kalbi temiz ilgi veren merhametli şefkatli kimse olmamış herkes dış görünüşe önem veriyor günlük ilişkiler takılıyor herkes aynı senin karşına çok iyi biri çıkacağına inanıyorum
Cevap
4Cevap
Olur neden olmasın ayrıca çirkin diye bir tabir çok kırıcı
Gayret gösterirse evet
Hiç teklif ettin mi bir kıza
ettim red yedim çirkinüm zaten
ewvet
Cirkin erkek diye bir sey yok
Zor.
Olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?