Ölümleri kaldıramıyorum (cerrahi asistanım)?

Cerrah olmayı seçerken bunların olacağını biliyordum ama dayanamıyorum 2.5 yılım oldu asistanlıkta geçen hafta 16 yaşında ki hastamızı ameliyatta kaybettik elimizden geleni yaptık ama bazen kendimi suçluyorum acaba benim yüzümden mi müdahaledemi geç kaldım diyorum kendime şeflerimiz ve uzmanlarımız sert olsalarda hep destek olurlar bize ama bilmiyorum nasıl alışabilirim küçücük çocukların ölmesine kahroluyorum

Ölümleri kaldıramıyorum (cerrahi asistanım)?
Cevapla