Arkadaşlar nasıl soracağımı bilmiyorum ama sormam lazım? Arkadaşlarımın geçmişimden haberi olabilir mi? Ayrıntıyı okur musunuz?

Geçmişimde sa*ak olduğum zamanlar da bir çok yanlış yaptım ben. Bir sürü kişiyle birlikte oldum okuyamadım falan filan çünkü çok ağır bir trafik kazası geçirmiştim o psikoloji ile. Hatta liseden bir arkadaşımla bir gün moralim çok bozuktu birlikte olmak istedim. Fakat olmadı. Ya bilmiyorum çoğu arkadaşım bana uzak ve hayatım aşırı derecede çok boş. Ne okuyabildim ne bir şey hastalık yüzünden. Arkadaşlarım geçmişimi bildiği için benden uzak olabilirler mi? ya da artık gereksiz mi görüyorlardır sonuçta eski arkadaşlarıyım öylesine biri.
Arkadaşlar nasıl soracağımı bilmiyorum ama sormam lazım? Arkadaşlarımın geçmişimden haberi olabilir mi? Ayrıntıyı okur musunuz?
Cevapla