İnsanından nefret ettiğiniz bir şehir var mı?

Karakter ve insanlık şehirle mi ölçülür bunu sadece geri kalmış ülkelerde görürsünüz çünkü halk o kadar geridir ki herkesi yargılar hemde en saçma sebepten tıpkı doğdu şehir gibi...
İnsanından nefret ettiğiniz bir şehir var mı?
Cevapla