Yaşadığınız şehirden iğrendiğiniz oluyor mu?

Üniversiteden yaşadığım şehre yani Gaziantep'e geldim. Şehri dolaşınca bana bir iğrenme geldi. Zaten her türlü ırktan var, yetmezmiş gibi bir de bu Suriyeliler şehri kuşatmış durumda... İnsanların seni yiyeceklermiş gibi bakmaları, film izler gibi izlemeleri falan çok rahatsız edici. Umarım gelecekte burada olmam.

Yaşadığınız şehirden iğrendiğiniz oluyor mu?
Cevapla