Ailenin seni biz büyüttük şimdi bize bakma sırası sende diyerek çocuğunun maaş kartına el koyması doğru mu?

Üniversiteyi tek başıma hem okuyup hem işte çalışarak bitirdikten sonra mesleğime başladım. 2 sene önce işe girdim ve 2 senedir aldığım maaşı harcayamıyorum. Maaş kartı ailemde. Bana haftalık 2 bin lira cep harçlığı veriyorlar. Bu durum benim canımı sıkmaya başladı. Sizce ailemin yaptığı şey doğru mu ve benim canımın sıkılması nankörlük mü?

Ailenin seni biz büyüttük şimdi bize bakma sırası sende diyerek çocuğunun maaş kartına el koyması doğru mu?
Cevapla