Kocam senin paran benim param olayı yok hepimizin kazancı ortak diyor. Kartıma el koydu kafasına göre harcıyor. Yaptığı doğru mu?

Ben pratisyen doktorum iyi bir gelirim var. Eşim ise asgari ücretle bir firmada güvenlik olarak çalışıyor. Maaş kartımı aldı istediği gibi harcama yapıyor ben ise hiçbir şey alamıyorum bunu almak istiyorum diyince kızıyor. Kocamın yaptığı şey doğru mu sizce?

Kocam senin paran benim param olayı yok hepimizin kazancı ortak diyor. Kartıma el koydu kafasına göre harcıyor. Yaptığı doğru mu?
Cevapla