Kocam her kuruşun hesabını yapıyor aşırı cimri birisi. Ne kendi harcıyor ne bana harcatıyor. Para pul bu kadar önemli mi sizce?

Parayı hayatının merkezine koymuş. Benim kart hareketlerime tek tek bakıyor nerede ne harcadım kontrol ediyor. Ayda 5 bin liradan fazla harcarsam kızıyor. Kendisi 5 bin bile harcamıyor. Bu kadar cimrilik yapması doğru mı sizce?

Kocam her kuruşun hesabını yapıyor aşırı cimri birisi. Ne kendi harcıyor ne bana harcatıyor. Para pul bu kadar önemli mi sizce?
Cevapla