24 yaşındayım ve gençliğimi sefalet içinde ailemin verdiği üç kuruş parayla geçiriyorum. Daha iyisini hak etmiyor muyum?

O kadar okudum diploma sahibi oldum ama emeklerimin karşılığını alamıyorum. Ailem haftalık 2 bin lira cep harçlığı veriyor ve bu parayla sadece kahve içebiliyorum. Kendime hiçbir şey alamıyorum. Daha iyisini istemem nankörlük mü sizce?

24 yaşındayım ve gençliğimi sefalet içinde ailemin verdiği üç kuruş parayla geçiriyorum. Daha iyisini hak etmiyor muyum?
Cevapla