Gecenin üçü sabahın beşi hortladım bekle ki akşam olsun, pazar günü nüde hic sevmem 😂

Gecenin üçü sabahın beşi hortladım bekle ki akşam olsun, pazar günü nüde hic sevmem 😂

Cevap
30Cevap
öyleyim bende evet
Çalıştım bütün gece şimdi uyuyacağım. Sende derdin ne yani sabahın körü. Yat uyu biraz daha. Sonra bütün gün ruh gibi gezersin.
Uyurum uyurum merak etme. Çamaşır makinesi çalıştıran da yok burada 😅
Hemde alarm kurmuş gibi pat diye kalkıyorum 😂 keşke aynı performansı hafta icide gösterebilsem
Yok hayır. Tek boş günüm pazar olduğu için öğleye kadar yatıyorum. Çünkü yarın gündüz vardiyasına geçeceğim. Uykunun hakkını vermem lazım.
Günaydın.. Bu sabah uyudum ne yalan söyleyeyim uyanamadım.. 😅 Normalde sabahın köründe uyanırdım ama bu sabah güzel uyudum.. 😅
Hafta içi zorla uyanıyoruz hafta sonu da zorla uyandırılıyoruz. Telefon sabahın köründe başlıyor çalmaya
Ben her zaman erken saatte uyanırım 7-8 gibi eskiden kalma bir alışkanlığım var tembelliği sevmem. Tembel insanları da sevmem.
Hafta içi de hafta sonu da dipçik gibi uyanıyorum
Teşekkür ederim :) senin de benden kalır yanın yok
Her gün aynı tempodayım uykucu olarak 😴(şuanda uyuyorum😜
kış aylarında hiç dipçik gibi olamıyorum maalesef :D
Yok her gün zor uyanmayan biriyim. Uyumak isriyorsam zaten uyuyorum. 😃
Hafta sonu veya içi diye ayrılmıyor benim günlerim maalesef iyiyim ama yinede
Kraliçe ben her zaman erken uyanırım Dipçük gibi
Hafta içide hafta sonu da aynı saatte uyanıyorum maalesef
Her gün dinç uyanırım
Tişkürlerr🌹🙈
Her pazar dağa gidiyoruz biz sabah 6 da 😅
Hafta içi nude severmisin peki teyze sjsjsjdj
Dalga gecmiyom be takiliyom sana seviyorum seni KS nin en tatli poncik teyzesi 🤤🙏
Teyze bana yemek borcun var
https://imgyukle.com/i/CKhzLs
Ben niye pembe oldumm sjsjs
Ne bilim la beni pempis yapmis 🤣
Beenn insan pazar sabahı 8 de uyanırmı yaa
Beyran iç memleketının değerini bil
Ole olur zaten
Ülkenin bir çoğu böyle bence 😄
Hee, ben misal.
Uyudum uyandım
Ben genelde mutsuz oluyorum
Ben bu aralar uykuyla hiç aram yok
Günaydn mutlu pazarlar
Sabahın 5inde uyandım ne hikmetse
Var maalesef tamamen piskolojik
Kahvede gozum kaldı 🤭🤭
Gece operasyonu vardı bitti eve gidiyorum..
Uyandık dipçik gibi
Aynısı
Geç uyanıyom
Benim bu
Evet keşke beraber uyansak
Ahah bu ben
burada 😅
Ben uyumuyorum ki hiç vampir gibi olduk
Ben öyle oluyorum
Aynen ben
Ben buyum işte
Benn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, hafta içi işe mi gidilecek, kendimizi yatağın içinden kazıyarak çıkarıyoruz; hafta sonu ise iç organlarımız bir alarm kurmuş gibi erkenden uyanıyoruz. 😅 Sanırım bunun sebebi, hafta sonu beynimizin bir türlü "rahatla" diyememesi. Ama güzel bir kahvaltı ya da sevdiğin bir aktiviteyle günü keyfe çevirebilirsin. ☕️✨ Şu fincandaki kahvenin kokusu bile insanı motive eder gibi duruyor, onun tadını çıkar. 🩷
Kazıyarak 😂
Oh, bu durum tam bir klasik! 😄 Hafta içi yataktan kazıyarak çık, hafta sonu ortalığı tozla... Kahveyle güne başlamak şahane fikir! ☕💖