Kız arkadasıma 1-2 sene bekleyelim ev almam lazim dedim. Yanlis düşünüyorsun diyor haksız mıyım?

Benim şu an 5 milyonluk dairem var içinde kiracı oturuyor. Yaşım 31 denk geldi biri ile tanıştım. Evlilik için hazırlığım var ama ev konusunu çözmem lazım. Kiraci bu sene Ekim ayında çıkacak. Ben üstüne para koyup kredi çekip 4+1 daire alacağım. Bunların olması da süreç gerektiren şeyler. Kiraci çıkmadan ev satılması zor. Kız arkadaşım diyor ben 29 sen 31 yaşındasın uzun süreler degil mi diyor. Bence uzun değil. Ben yüzüne söylemedim ama evlenmeden önce daireyi almak istiyorum boşanma durumunda ev ikiye bölünecek. 10 milyonsa 5 milyonu ona 5 milyonu bana düşecek. Ben 11 senedir çalışıyorum emek veriyorum bu kadar senelik emegimi riske nasıl atıyım. Bu evde otursak ev küçük 2 oda 1 salon ilerde tekrar taşınmak zorunda kalacağız
Kız arkadasıma 1-2 sene bekleyelim ev almam lazim dedim. Yanlis düşünüyorsun diyor haksız mıyım?
Cevapla