Belki sorumu goren olmuştur ben ve esim birbirimizi sevmiyoruz zorla evlendirildik. Aynı evdeyiz ama saklanıyoruz o derece. Ben simdi kaynanam ile alt ust oturuyorum ve onlar evden cikmama dahi izin vermiyor isimden de ettiler beni. Benim bir şekilde kocami kendime asik edip aklina girmem ve başka sehire tasinmam gerek. Ancak esim isterse ailesi izin verir. Başka sehire tasinirsam rahat ederim ise baslarim tekrar özgür olurum. Ama bu sehirde alt ust oturmaya devam edersem sonum hayra alamet değil yasamanin manasi yok evden hic cikmadan tum gun ev isi.
Güncellemeler
1 yıl
Yazan herkese teşekkür ederim. Kaynanam geldi şimdi. Üst katimda oturmasina rağmen bu gece bizim evde kalacakmış 😃😃😃 hesabi sileceğim gece eminim telefonumu karistiracak bu kadin
Şahsına münhasır kal. Kimseyi takma. Kendin ol. Kendin kal... "Ben artık oldum!" deme. Merak etmeye ve öğrenmeye devam et... Sen merak edip öğrendikçe birileri seni merak edecek!
Hayir. O benden kaçıyor ben ondan. Eve gelmiyor ya da gece yarisi geliyor. Kaynanam bunda bile beni suçluyor. Adam beni sevmiyorsa ben ne yapayim evlendirmeseydin
Evden çıkmama nasıl izin vermiyprlar ne hakla karışıyorlar iş meselesi zaten ayrı saçmalık sen çalışmak istiyorsan konu kapanır anca eşin söz sahibi olur konu hakkında gerisi boş ayrıca bunlar olurken ailen nerde neden sahip çıkmıyorlar
Esim zaten umursamıyor beni eve gece yarisi geliyor mutfakta koridorda karsilassak cin gormus gibi kaçıyor. Tüm gun kaynanam sanki beni bayila ayila zorla babamdan almamis gibi böyle yapiyo simdi bana sadece karissa keske dovuyor ustume yuruyo isitmedigim kufur kalmadi bakkal yuzunden. Ailem de onlar gibi aynı. İki alle bir olup evlendirdiler bizi. Yani aileme bisi desem yasatmazlar
İste kilit nokta kocam beni sevmesi lazim o biraz daha uysal bunlara gore ama zorla evlendik diye beni suclu bellemis beni sevse ben onu taşınmaya ikna etsem kurtulurum
Ben bosanamam. Iki aile anlasip zorla evlendirildiler. Ne esim istedi ne ben. Zaten kaçıyoruz birbirimizden aynı evde. O gece yarisi geliyo. Ben evden dahi çıkamıyorum dovuyorlar. Ustume yuruyup küfrediyorlar. Boşanmak imkansiz benim icin utopya
Bakkala gitmistim ekmek almak icin bakkalci da 60 yasinda tonton bi amca. Ve evin dibinde 5 adim. Yok neymiş ben araniyomusum tek koca yetmemis daha ne kufurler ettiler diyemiyorum namus bırakmadılar. Kaynanam tokat atti gorumcemin biri ustume yurup omzumdan itti diğeri sacimi cekti
Abla cok sag ol ama burasi dogu. Bu aile de malum ailelerden pek anlatamıyorum. Karakola gidersem olum fermani imzalamis olurum karakolda zaten adamları dolu. Benim tek carem esime kendimi sevdirip bu sehirden gitmek orada da bir şekilde uzaklastirma boşanma siginma evi kacarim
O da durumdan sikayetci zaten eminim o da istemiyor bu ailelerin karari tamamen ama esim giderse karismayin etmeyin derse ona bir sey demezler tek erkek cocuk cok düşkünler bildigim kadarıyla da evliliğe de itiraz etmemis aslında esim istememis evlenmek zorlamislar ama olmaz da dememis ailesine belki tasinmada dinlerler
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Örümcek ağına düşmüş sinek geldi aklıma. Geçmiş olsun
Benim de sonum sineginki gibi olacak bu gidişle ama kendi elimden. Teşekkür ediyorum
Şahsına münhasır kal. Kimseyi takma. Kendin ol. Kendin kal... "Ben artık oldum!" deme. Merak etmeye ve öğrenmeye devam et... Sen merak edip öğrendikçe birileri seni merak edecek!
telefon karıştıracak kadar ileri gidiyorsa ve ikiniz de istemiyorsanız boşanma seçeneğini kullansanız?
Aklini calistir cok basit
Nasil yani
Anlatacam
Çok haklısın, evde sürekli bu süreçte sesli olarak bakara, Kehf, kalem sureleri aç inşallah hem şifa hem manevi koruma olur
eşini kendine aşık ettirmeye başladı mi
Hayir. O benden kaçıyor ben ondan. Eve gelmiyor ya da gece yarisi geliyor. Kaynanam bunda bile beni suçluyor. Adam beni sevmiyorsa ben ne yapayim evlendirmeseydin
e karıştırma evli barklı kadınsın
Anlamadim neyi?
Evden çıkmama nasıl izin vermiyprlar ne hakla karışıyorlar iş meselesi zaten ayrı saçmalık sen çalışmak istiyorsan konu kapanır anca eşin söz sahibi olur konu hakkında gerisi boş ayrıca bunlar olurken ailen nerde neden sahip çıkmıyorlar
Esim zaten umursamıyor beni eve gece yarisi geliyor mutfakta koridorda karsilassak cin gormus gibi kaçıyor. Tüm gun kaynanam sanki beni bayila ayila zorla babamdan almamis gibi böyle yapiyo simdi bana sadece karissa keske dovuyor ustume yuruyo isitmedigim kufur kalmadi bakkal yuzunden. Ailem de onlar gibi aynı. İki alle bir olup evlendirdiler bizi. Yani aileme bisi desem yasatmazlar
kızım sen nasıl yaşıyon bunların içinde aklın varsa öyle böyle ikna et gir bi işe paranı biriktir at cebe al başını çek git uzağa
İste kilit nokta kocam beni sevmesi lazim o biraz daha uysal bunlara gore ama zorla evlendik diye beni suclu bellemis beni sevse ben onu taşınmaya ikna etsem kurtulurum
Ne kadar hayırlı bir Gelin. Pesss
Zor bir durum
Yaşın gerçekse cocuk yapma ve boşan.
Ben bosanamam. Iki aile anlasip zorla evlendirildiler. Ne esim istedi ne ben. Zaten kaçıyoruz birbirimizden aynı evde. O gece yarisi geliyo. Ben evden dahi çıkamıyorum dovuyorlar. Ustume yuruyup küfrediyorlar. Boşanmak imkansiz benim icin utopya
Nasıl dövüyorlar?
Bakkala gitmistim ekmek almak icin bakkalci da 60 yasinda tonton bi amca. Ve evin dibinde 5 adim. Yok neymiş ben araniyomusum tek koca yetmemis daha ne kufurler ettiler diyemiyorum namus bırakmadılar. Kaynanam tokat atti gorumcemin biri ustume yurup omzumdan itti diğeri sacimi cekti
Ya bunlar gerçekse sen ne yaşıyorsun, bir karakola gitmeye ne dersin? Boşanmalısın kesinlikle.
Abla cok sag ol ama burasi dogu. Bu aile de malum ailelerden pek anlatamıyorum. Karakola gidersem olum fermani imzalamis olurum karakolda zaten adamları dolu. Benim tek carem esime kendimi sevdirip bu sehirden gitmek orada da bir şekilde uzaklastirma boşanma siginma evi kacarim
Sence aynı aile apartmanında yasayan biri seni severse baska sehire gider mi
O da durumdan sikayetci zaten eminim o da istemiyor bu ailelerin karari tamamen ama esim giderse karismayin etmeyin derse ona bir sey demezler tek erkek cocuk cok düşkünler bildigim kadarıyla da evliliğe de itiraz etmemis aslında esim istememis evlenmek zorlamislar ama olmaz da dememis ailesine belki tasinmada dinlerler
Tek erkek çocuk düşman başına. Benimki de öyle ve bıkıyorum.