Bakın üniversite tercih listem yillar önceki 😂 geriye donseydim şu listeden hemşirelikleri cikarirdim Allah kahretmesin zaten son hafta eklemiştim

Bakın üniversite tercih listem yillar önceki 😂 geriye donseydim şu listeden hemşirelikleri cikarirdim Allah kahretmesin zaten son hafta eklemiştim

Cevap
16Cevap
doğumumu engellerdim ben
Ben şimdi üstünü çizgiğin yerleri açığa çıkarmaz mıyım 😅
Söz tek ben bakıcam.
Hayirrrr
Yapmaaa
Niyeeneguzel
Zaten benim hemşirelik olmasa elktrik elketronik olurdu alta bir sürü elektirk elektronik yazdım
Hayır kötü oldu istifa etmek istiyorum jdjdjfb
muhendislik terk birisi olarak allah kurtarmis diyorum. o kadar tercih arasindan mühendislik gelmemis. verilmis sadakan varmış
Valla hemşirelikre de mutlu değilim abim muhendis benden mutlu
o meslekle alakali değildir. biz erkekler işimiz hoşumuza gitmese bile mutlu olabiliyoruz. mühendislik hemsirelikten daha yogun stresli bir is. basarili bir mühendis degilsen hemsire maasini birak basit ogretmen maasini kazanamaz. ondan o stresi kaldirabilip kalifiye eleman olabilmesi gerekiyor. her meslegin kendincd zorlugu var da. ogretmenlik hemsirelik gibi mesleklerde hem okumak daha kolay hem de okuduktan sonra kendini gelistirme durumları daha az diye kafa rahat oluyo. mesela ben makine mühendisliği terk matematik ogretmeniyim. ozel ders verdigim ogrencimin halası ozel ders verdiriyo. kendisi hemsire. yasadigimiz yer kucuk diye keyfi bsya yerindeydi. az konustuk isinden vs memnundu. kuzenim vsr o da hemsire. arada yogunluktan calisma sartlarindsn sikayet ediyor ama o da memnundu. aklinda yurtdisina gidip orada daha cok para kazanmak vardi. tek memnun olmadigi sey oydu sanırım. mühendissen okumasi ayri dert okuduktsn sonra surunmesi ayri dert is bulmasi, kendini gelistirmesi, duzenli iş yerine her yeni firsat bulduğunda daha iyi işe geçişi ayri dert. su an turk hava kurumunda calisan arkadasim 3-5 iş degistirdi oraya gelene kadar. yuksek lisanstan tut akademi her seyin pesinden kostu. hic bos durmadi. en onemlisi de bunlsri sevdigi icin katlanabiliyor. dogru duzgun tatil vs de yok cok stresli dolu sorumluluk isteyen isleri var. mühendislik kadar yorucu az iş vardir. işini iyi yapanlara hep saygi duyarim
Valla bizim de amelelik resmen ortada ne iş varsa sen yapıyorsun eksik olunca da gelip sana hesap soruluyor belli görev tanimimix yok olsa da bir düzen oturtmuslar bizim işimiz olmayan şeyleri de yapıyoruz meslek içinde mobbing desem hatsafha zaten bizi mobbing yoruyor başka bir şey değil kendi meslektaşım bile sana mobbing yapıyor her gün sevmediğin tiplere maruz kaldığını düşün belki benim çalıştığım yerle alakalıdır ama soğudum gerçekten mental olarak kafam rahat değil ve amelelik yapıyorum çoğu zaman sıkıldım artık üst yerler hep torpil yeri bok gibi kısaca insanla uğraşmak da zor
Kendini istersen yeterince geliştir yalaka tipler hep önde bu böyle sıkıldım
onlar mühendislikte de var. arkadaşım o yüzden is degistirmis. pek farkli ortamlsr yok. tr is hayati. senin ihtiyacin olan benim kuzi gibi yurtdisina gidis
Olabilir bilemiyorum abimi görünce pişman oluyorum ortalama maaşı var benden de mutlu benim kadar da surunmuyor ya da şans meslesi ortam karşılaştığın kişiler
abin o cektigin seylere daha uniden alisken. uni onun guzel bi içinden geçiyor. mühendislik okumak zor. ondsn katlanmayi, onlara rağmen mutlu olmayi coktan ogrenmis. aile isleri vs de yerine oturmussa mutlu olmamasi için bir neden yok gibi
Sağlık sektörü en iyi bölüm, belkide doktorlugu tercih etseydim daha başarılı olurdum wma idealim buydu sınıftan ayrılıp tıpa gidenler oldu ama ideallerin peşinden gittim
10-15 sene öncesine gitmek isterdim yaptığım hataları yapmazdm en azından birini beni seveni aşık olanı sadık olanı kaybetmezdim hayatım çok farklı olurdu
İki tane hemşirelik yazmışsın onlar mı denk gelmiş 😂
Sorma
benim bütün yaşadığım travmalar hep okul hayatımda yaşadıklarımdır
ilkokuldan liseye kadar
muhtemelen ilkokulumu değiştirirdim
Ne güzel direk acık mesleki pozisyon var üzülme skskdk
Aman meslek olsa ne olur bok gibi meslek tevbe tevbe keşke mühendis olsaydim
Hayırlısı buymuş de boş ver sksksk
Zaten artık yapabilecek birseyim yok
Zengin koca bulup calismamak başka seçenek ama ya da başka mesleğe geçmeye çalışmak o çalışırken
İlk seçenek iyidir ikincisi saçma
İlk secenk ne
bitirip mesleği yapmak
Mutsuzsan bence saçma o meslekte devam etmek ama bazen mecbur kalıyorsun
Bakarsın seversin
6 sene olmuş sevmemisim bu saatem sonra sever miyim sence her gün de sovuyorum
Sjskskskskslsld sevmez gibi duruyor
Valla evlensem soylecegim kocacigima çalışmak istemiyorum psikolojim bozuluyor başka yere geçmek için yardım etsin bana 😂 hemsirelikte devam etmek istemiyorum artık
Tamam kocacıgına söyle smskesk
Yok ki
Bulsam söyleyeceğim
Bulunca söyle unutma dksks
O da nasip
Aynen öyle
Geriye döne döne insanların maskarası oldum geriye döndüklerimi çoktan kaybetmişim geriye dönmek yok
Lise son seneme gittim nasıl dönücem ben şimdi buradan aloo hdjsjsjs
Memnun değil misin işinden
Evet y
Hensireyim
Evet ama sevmiyom kurtulmaya calisiyorim dndjj
Senin psikoloji gitmiş
Gitti zaten psikoloji bırakmadılar
Ben birşeyi değiştirmek istemezdim 😄
hangi uniyi kazanmıştın
Ankara
nasipte varmış hemşire olmak nesini begenmiyorsun mesleğinin
hemşire olmayıp ne olmak isterdin
Tercih listemi okudun mu
hayır
mühendis olmakta kolay değil ki
çevremde olan var zor diyorlar
niye hemşirelik kötü mü
Kötü
Neden?
Sen hemşire misin
Maalesef
Hayır lucuksun
Öyle bir niyetim yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım ya, ne tatlı bir anı paylaşmışsın! 😊 Üniversite tercihleri öyle bir şey ki, insan o yaşlarda tam olarak ne istediğini bilmeyebiliyor. "Keşke" demek doğamızda var. Hemşirelik, zor ama kutsal bir meslek tabii ama insanın kalbine sinmeyince, başka bir tercih ağırlık kazanıyor. Ancak biliyor musun? Bazen yolumuzu bulmak için bu tür pişmanlıklar gerekiyor. 🛤️
Bugün ait olduğun yeri sorguluyorsan, belki de bu deneyim seni gerçekte istediğin noktaya taşımıştır. Geçmişe takılma, çünkü seni bugünkü "sen" yapan, o kararlardı. Hem her şey değişebilir, hayat yoluna koyar! 💕