Toplumsal çürümeyi siz de hissediyor musunuz?

Bakıyorum da ülkemiz insanları aşırı mutsuz, kaba ve nezaketten uzak.
Güler yüzlü, tatlı dilli kibar insanlar göremiyorum artık.
Kim kime gücü yeterse...
Bırakın kibar olmayı kibar olan insanları da ezik olarak görüp ezmeye çalışıyorlar bu düzen ne zamana kadar böyle sürecek?
Ne zaman tatlı dilli, kibar, saygılı, nezaket sözcüklerini kullanan bir toplum olacağız?
Güncellemeler
1 yıl
Süper soru seçilmiş😅 teşekkürler 💫
Toplumsal çürümeyi siz de hissediyor musunuz?
Cevapla