Ben de erkekleri daha zeki buluyorum çünkü kadınların hormonal dalganlamaları, duygusal olmaları bazı durumlarda mantıklı düşünmesini engelleyebiliyor.
Her iki cinsizn Ortalama zekasi aynı Ama kadınların çoğunluğu ortalama çizgisinde iken Erkeklerin çoğunluğu ileri zeka veya canımsın cizigisinde En zekiler erkek ama ortalama ayni