Aileden uzak olmak neden bu kadar zor?

üniversite ile memleketim 12 saat şimdi 2. dönem başladı yarın dönüyorum annem içli köfte yapmış bir saklama kabina koymuş bir kenara götür diye ablam ben gitmeden bütün eksiğim ne varsa aldı kendi emegiyle kazandığı maaşıyla (ablama hep cimri derler bdhsjdhsj) ne olursa olsun insanin ailesi gibi yokmus ablam uyumadan önce diyor sen şimdi gidiyorsun ya ne zaman geliyorsun dedim abla dur bismillah daha yeni gitmedim bile ama insanin içi buruk oluyor şehir dışında okumak isteyen bendim doğru ama insan çok üzülüyor
Aileden uzak olmak neden bu kadar zor?
Cevapla