Ailem bana sıfır ev veriyor evlenince otur diye sizce tapuyu da istemeye gerek var mı ayıp olur mu?

6 sene önce babam yüklü miktar yatırarak 2 tane kooperatif hissesi almıştı. Şimdi inşaat bitmek üzere sene sonu daireler teslim. Teslimatdan bir kaç ay önce tapu alma. sureci baslayacak. Ekim gibi Annem babam dedi bir tanesi senin asla. kiraya vermeyeceğiz ister şimdi evlen ister 2-3 sene sonra evlen taşın. İstersen ver kiraya istediğin semtte kiralık ev tut. Biz karışmıyoruz. Babam muhtemelen 2 tapuyu da kendi üstüne alacak. Annem hiç karışmaz lafını da etmez tapu da istemez. Babamda art niyetden değil öyle görmüş yetişmiş evin babası olarak. kendi üstüne alıyor. Ama. ben tapuyu da istiyorum sizce babamdan istesem ayıp mı olur?

Ailem bana sıfır ev veriyor evlenince otur diye sizce tapuyu da istemeye gerek var mı ayıp olur mu?
Cevapla