Arkadaşlar bir şeyi çok merak ediyorum lütfen cevaplayın kimse sessiz kalmasın herkesten yorum bekliyorum?

Diyarbakır Erganinin insanları İstanbul’a karşı niye bu kadar cahil mesela ben orayı çok seviyorum dediğimde aman boş ver İstanbulu diyorlar ben rahabilitasyon merkezine fizik tedaviye gidiyorum orada tanıştığım biri vardı artık aile gibi olduk şimdi kendisi KPSSye girip öğretmen oldu mesela ben İstanbul’u çok seviyorum dediğimde aman ne işin var orada boş ver İstanbul’u diyor yani burada beni destekleyen kişi sayısı maalesef ki çok çok az teyzelerim bile beni desteklemiyor oraya gitmem için annemi de ikna edemiyorum not: doğuştan yürüme engelliyim ve annem de İstanbul’a gitmek istemiyor ama ben ilk taşındığımızdan beri buraya alışmadığım için 1 haftalığına bile olsa gitmeyi çok çok istiyorum 2026’da e - kPSS’yi kazanayım orada yeniden bir hayat kuralım dedim yine de kabul etmedi nasıl ikna edebilirim arkadaşlar çözüm önerilerinizi bekliyorum şimdiden çok teşekkür ederim iyi akşamlar
Arkadaşlar bir şeyi çok merak ediyorum lütfen cevaplayın kimse sessiz kalmasın herkesten yorum bekliyorum?
Cevapla