Çok zoruma gidiyo kuruntumu yapıyorum?

2 senelik evliyim olabildiğince özet geçicem ilk evlendigimizde eşimin güzel bir düzeni vardı işi gücü vardı sonra işi bozuldu memleketine gittik benim memleketime geldik düzen kuramadık iş bulamadık ailesiyle küstük beni istemedikleri için daha sonra eşim bosanalim diye diretti iş yok para yok vesayre araya benim ailem girdi git nerde iş varsa çalış eşine sahip çık gibisinden o kendi ailesinin yanına gitti ben kendi ailemin yanındayım 3-4 ay böyle sürecek diyo eşim suanki durumda ailesiyle aramı düzeltmesi gerekmezmi benimde onlarla yaşamam gerekmezmi bir süre arkadaşlarım var ailesini ziyarete gelip evlerine gidiyolar geri kocalarının yanına onları gördükçe dünyanın kötüsü benmiyim diye düşünüyorum çok mutsuzum ama esimide seviyorum ben ne yapmalıyım sizce kendi ailemim yanında kalmam mı mantıklı onla birlikte onun ailesinin yanındami siz olsanız zorunuza gidermiydi kuruntumu yapıyorum

Çok zoruma gidiyo kuruntumu yapıyorum?
Cevapla