Bu ülkede kötülüklerin kaynağı kadınlar mı?

Bir insan ahlaklı, eğitimli, dürüst olursa hiçbir kadın tarafından değer görmez. Nüfusun yarısı kadınlar, diğer yarısı da onların doğurdukları olduğuna göre toplumda kadın etkisi çok fazla. İyi insanlar örselendiğine göre kötü insanlar öne çıkar. Bu da zincirleme reaksiyon halinde kötülükleri artırır. Ve kötü olmak olağan olur. Hm. Cidden iyi insanlar bu ülkede hak ettiği değeri göremiyor.

Bu ülkede kötülüklerin kaynağı kadınlar mı?
Cevapla