Eski yakın arkadaşımın düğününe gelemem desem ayıp olur mu?

Eskiden yakın olduğum bir arkadaşım vardı hala yakın sayılırız ama hiç görüşemedik sonradan düğünü varmış ama ben hem sınava çalışıyorum hem de sadece ben ve o tanışık olduğumuz için sadece orada tek başıma dursam saçma olur diye düşünüyorum ayıp olur mu acaba gitmesem
Eski yakın arkadaşımın düğününe gelemem desem ayıp olur mu?
Cevapla