Babam yüzünden kendim olamadım yıllarca beni hep pasif tanıdılar Allah kahretsin?

Beni hep eleştirdi özgüvenimin düşürdü.

Hep ezildim hayatta ezdiler.

Sonra da şaka yapar gibi güçlü ol dedi bana.

Kendim gibi olamadım, herkes beni yanlış tanıdı. Erkek arkadaşım olmadı.

Rezil rüsva bir hayat yaşadım. Sahilde tek başıma soğukta dona dona bankta oturdum eve gitmemek için.

Ruh hastası hayat enerjimi sömürdü.

Gaddar.

Ne kadar şanssızım görüyorsunuz dimi? Ne kadar küçülebilirim daha?

Ne kadar ezik olabilirim?

Ne kadar ölüme gidebilirim?

Cani biri tanımıyorum babam kadar..

Güncellemeler
1 yıl
Hiç kimseye kendimi yeterince acındırarak yazamadım demekki yapmacık ilginizi çekemedim. Biraz daha duygulu yazmam gerekiyordu haklısınız. Yapmacıklar sizi. Sahte insanlar.
Babam yüzünden kendim olamadım yıllarca beni hep pasif tanıdılar Allah kahretsin?
Cevapla