Bir tek içlik giyinmiyorum onun haricinde kalın giyiniyorum tabii ki. Zaten şantiyede kalıyorum odada kalorifer yanıyor ayrıca soğuk olursa ısıtıcı var onu da yakıyorum. Her türlü sıcak olmak benim için önemli yani. Hastalık kol geziyor şifayı hemen kapıyoruz yoksa. Zaten boğazım şişmiş ağrıyor yutkunmakta zorluk çekiyorum. Kalın giymek sıcak olmak önemli. Soğuğa karşı delikanlılık olmaz hemen çarpar valla. Hiç anlamazsın birden yorgan döşek yatarsın. İlaçlar da poşet poşet hayatına girer ondan sonra. İlaçta içiyorum bir fayda etmiyor zaten.