Türk kızlarının erkek aşağılama ayini?

Şimdi bir Rus kız var. Türkçe biliyor filan hatta Türk kültürüne bayağı aşina. Sürekli Türk erkeklerini aşağılıyor hali ile Türk kızları da bayağı beğeniyor bunu ciddi ciddi. Şimdi klasik Türk-Türkiye aşağılaması tabiki bu. Bunu neden yapıyorlar? Çünkü Türk aşağılamak sosyal medyada ciddi etkileşim getiriyor. Türkler çabuk parlayan bir millet çünkü, hayli duygusal. Bu yüzden hemen tepki veriyorlar. Bu da hayli etkileşim demek. Amerikalıyı, Çinliyi eleştirsen sallamazlar bile. He kızlara da şunu diyeyim. Siz sosyal medyada eleştire eleştire erkekleri özgüvensiz yaptınız. Sonra da şimdiki erkekler sorumluluk almıyor diyorsunuz. Valla ne yapsalar haklılar. Dünyada en fazla psikolojik şiddeti erkekler görüyor ne bekliyordunuz? Söylediklerim OBJEKTİF yorumlarım. İyi akşamlar.

Türk kızlarının erkek aşağılama ayini?
Cevapla